Saturday 25 November 2017

Forex Cargo Toronto Sporing


Sporing Forex Balikbayan Boxes. Denne oppføringen ble postet av admin onsdag 13. januar 2010. Les resten av denne oppføringen. Hvis du trenger å vite hvor Forex Cargo-boksene dine er, kan du nå spore balikbayan-boksen og sjekke statusen til din forsendelse når som helst under og etter levering Bare klikk her og skriv inn sporingsnummeret ditt på høyre side av siden. For å finne din Forex Cargo Tracking Number, henvises det bare til fakturaen din. Sporingsnummeret er plassert på den midterste delen av fakturaen din. Hvis du fortsatt trenger ytterligere hjelp, bare gi oss en samtale er stengt. Jeg vil gi takknemlighet til UMAC for å ha mine pakker levert i dag i en ekstremt forbausende og god stand. Kan den gode Herre fortsette å gi deg voluminøse klienter rundt verden og få virksomheten din til å vokse rikelig for å tjene mange OFW s globalt for Guds herlighet. Salamat Umac Vancouver Natanggap ng pamilya ko sa Mindanao yung box ko kahit sent ko na pinadala Ang sabi nyo di na macommit for julen per 24 desember natanggap ng pamilya ko sa Agusan del Sur Maraming salamat sa i masayang masaya ako på pamilya ko ngayong pasko Kahit malayo, og jeg kan ikke si nok om dette, og jeg vil gjerne ha det. takk UMAC for å være den beste speditøren noensinne jeg sendte boksen i august 2015 og i dag 21. oktober 2015 får familien min allerede esken i Zamboanga fra deres julegave er jeg ikke forventet at det kommer til 2 måneder, bare jeg er så glad mye mer min jeg ringte på kontoret din i forrige uke, agenten din var så vennlig, hennes navn s Malou Vennligst hold deg oppdatert og gi en god service og tilfredshet til oss Gud, velg deg alle UMAC-ansatte. M Guner, Vancouver Canada, 21. oktober 2015.Our Cargo har over 16 års erfaring i den balikbayanske industrien Vår oppgave er å gi det filippinske samfunnet størst mulig verdi for sine fraktbehov. Vi streber etter å gi en Premier Door til Door Balikbayan Box servicemitted til excellence og kunden satis fraksjon Vår rekord snakker om hva vi kan gjøre til det filippinske samfunnet i Storbritannia. Trusted and proven - Siden etablering i Storbritannia i august 1999, har vi nå sendt mer enn 100.000 balikbayan bokser. Telefon 0208 813 7064.Fax 0208 797 5923. Adresse Unit 7 Alpha Estate Clayton Road Hayes, Middlesex UB3 1BB. Koble til USA.

No comments:

Post a Comment