Sunday 5 November 2017

Best Langsiktig Forex Trading Strategi


En langsiktig strategi for å erobre FX Market. Copyright MarketClub Alle rettigheter reservert Brukeravtale. US Regjeringen påkrevd Ansvarsfraskrivelse Commodity Futures Trading Commission Futures og Options trading har store potensielle fordeler, men også stor potensiell risiko. Du må være oppmerksom på risikoen og være villig til å akseptere dem for å investere i futures og opsjonsmarkeder Don t handle med penger du ikke har råd til å miste Dette er verken en forespørsel eller et tilbud om å kjøpe Selg futures eller alternativer Det er ikke gjort noen representasjon om at en hvilken som helst konto vil eller er Sannsynlig å oppnå fortjeneste eller tap som ligner de som er diskutert på dette nettstedet. Det siste resultatet av et hvilket som helst handelssystem eller metode er ikke nødvendigvis en indikasjon på fremtidige resultater. CYPTC-RULE 4 41 HYPOTETISKE ELLER SIMULERTE RESULTATRESULTATER HAR VISSE BEGRENSNINGER HVIS EN VIRKELIG PRESTASJONSORD, SIMULERT RESULTATER IKKE REPRESENTERER FAKTISK HANDEL OGSÅ, SOM HANDLINGER IKKE ER UTFØRT, HAR RESULTATENE KRAFTET ELLER OVER GJELDENDE FOR KONSEKVENSEN, OM NOEN, AV VISSE MARKEDSFAKTORER, SOM MANGLENDE LIKVIDITETSFORSIKTEDE HANDELSPROGRAMMER I ALMINDELIGT ER OGSÅ FAKTISK SOM DE ER DESIGNERT MED HENSYN TIL HINDSIGHT, ER INGEN REPRESENTASJON SOM GJELDES AT ENKEL KONTO VIL ELLER ER LIKELIG Å BESKYPE VINST ELLER TAP LIKKER PÅ DINE VISNINGER. Alle handler, mønstre, diagrammer, systemer, osv. Diskutert i denne annonsen, og produktmaterialene er kun til illustrasjonsformål og skal ikke tolkes som spesifikke rådgivende anbefalinger. Alle ideer og materiale som presenteres er helt de av forfatteren og reflekterer ikke nødvendigvis utgiverens utgivelser eller det er ikke utviklet noe system eller metode som kan garantere fortjeneste eller sikre frihet fra tap. Ingen representasjon eller implikasjon blir gjort for at bruk av MarketClub-metodikken eller systemet vil generere fortjeneste eller sikre frihet fra tap De vitnemålene og eksemplene som brukes her er eksepsjonelle resultater, som ikke gjelder gjennomsnittet medlem og er ikke ment å representere eller garantere at noen vil oppnå samme eller lignende resultater. Hver enkeltes suksess avhenger av hans eller hennes bakgrunn, engasjement, ønske og motivasjon. Langsiktig handelsstrategi for Forex. Det er mange grunner hvorfor jeg tror at langsiktig handel setter deg opp for suksess mer enn å bruke mindre tidsrammer for handel, og jeg kommer inn i flere av disse grunnene i denne artikkelen. Jeg legger også ut noen av de grunnene i en mer lyshjerte tone i hodebunnen vs Swing-artikkelen som har fått mye oppmerksomhet. Det første jeg vil gjøre er å avklare at når jeg sier Long Term, mener jeg minst ser på de daglige diagrammene jeg tror at en av de store problemene med Forex handelsmenn i dag er at de er så opptatt av kortsiktig handel og scalping som igjen jeg virkelig har det vanskelig å tro at handelsmenn kan være lønnsomme med at de ikke engang gjenkjenner hva langsiktig handel er. Jeg har hatt mange handelsmenn si noe som dette for meg Jeg ønsker å begynne å se på langsiktig handel fordi scalping ikke har jobbet for meg Jeg bruker nå en langsiktig strategi som handler timeplanene. Se, jeg tror at overstående er et av problemene med Forex Traders i dag og hvorfor så mange har mye problemer med å være lønnsomt. For en eller annen grunn er de fleste handelsmenn, spesielt nybegynnere, så bøyd på at de ikke engang har en realistisk ide om hva langsiktig handel egentlig er, jeg kjenner min venn, Zaheer vil enig med meg på dette. Så igjen, når jeg snakker om langsiktig handel, snakker jeg om å bruke de ukentlige diagrammene og til og med månedlig som veileder for oppsettpotensial og - mål, og deretter kanskje ved å bruke en lavere tidsramme for å faktisk utføre handel for mer presisjon. Før jeg kommer inn i den virkelige strategien jeg vil dele med deg, vil jeg grave litt mer inn i hvorfor det rette perspektivet er så viktig når det gjelder handel langsiktige strategier jeg vet at mange av dere bryr seg bare om th e faktiske retningslinjer for strategien, men jeg tror at følgende informasjon om perspektiv og helhetlig tilnærming er faktisk viktigere enn retningslinjene nedenfor, hvis du er uenig i det. Som et eksempel på hvordan denne kortsiktige tankegangen kan få deg inn i problemer, la oss ta en titt på EUR USD. Noen som ser på EUR USD på et 4HR-diagram, vil se noe som dette. ERG 4 TIMER CHART. I diagrammet ovenfor ser du at det er mye bullish momentum som beveger seg mot høyere høyder Fra dette perspektivet ser det ut til at alle bullish fortsettelsesoppsett vil være gode oppføringer. En lengre sikt på EUR USD på samme nøyaktige tidspunkt forteller en annen historie. WEEKLY EUR USD CHART. You kan se etter se på Ukentlige diagrammet, at EUR USD er på lang sikt, og at det bullish på 4HR-diagrammet bare er en tilbaketrekning i stedet for en rasende trend som den dukket opp før. Ikke bare er det bare en pullback , men det er en pullback på vei inn i deg nsuspected resistance unsuspected hvis du bare ser på 4HR og ikke skjønner hva som foregår på lang sikt. Hvis vi går litt fremover i tide, kan du se en bearish hoppe av motstandsnivået Til handelsmannen ser bare 4HR-diagrammet, dette kan se ut som en flott tid å kjøpe igjen i påvente av Bullish trend continuation. buy satt opp på eur usd. What 4HR trader kanskje ikke skjønner er at dette ikke er en tilbaketrekking av 4HR trenden, men heller en fortsettelse av Weekly trend Så det langsiktige næringsdrivende ser åpenbart Bearish fortsettelsespotensial, mener kortfristede næringsdrivende at dette bare er en pullback. Så til 4HR-næringsdrivende, ser dette ut som en uventet stor reversering i markedet, men til en langsiktig handelsmann er en åpenbar og forventet videreføring av markedsflyten, ser slik ut på Ukentlig visning. Dette er derfor viktig at man har en langsiktig utsikt over markedet, spesielt hvis du skal kalle deg selv en langsiktig handler igjen, så mange folk ser på 4HR diagrammer th blekk de er langsiktige handelsmenn, men de ignorerer de virkelige langsiktige tidsrammer, og det kan få deg til store problemer akkurat som i dette virkelige eksemplet. De to bearish ukestangene du ser, ville knuse noen som prøver å ta lange stillinger på 4 Timekart, men de er bare en del av strømmen i Ukentlig visning. Nå sier jeg ikke at du ikke kan handle profitt på 4HR-diagrammene. Jeg sier at det er veldig vanskelig å gjøre konsekvent lønnsomme handler når du ikke har en godt perspektiv på markedene langsiktig bevegelse, spesielt når du prøver å handle en mellomliggende tidsramme som 1 eller 4 timers tidsrammer. Med det sagt, la oss snakke om min langsiktige strategi for handelsmenn som ønsker å være lønnsomme og konsistente. En stor notat om denne strategien er at du må være disiplinert hvis du vil lykkes Ja, du må være disiplinert med alle strategier for å forvente suksess, men spesielt hvis du ønsker å handle en langsiktig strategi effektivt, må du kontrollere deg våre følelser og ønske om å komme inn i markedet. En av de største feilene som ulønnsomme handelsmenn gjør er overhandel og overstyring av sine handler. Som mennesker har vi lyst til handling og engasjement som har en tendens til at vi alltid vil ha en handel åpen eller alltid vil manipulere de handler vi har åpnet, og jeg kan love deg at dette bare vil føre til mindre og mindre lønnsomhet. Hvis du vil lykkes med å bruke den langsiktige strategien som jeg presenterer for deg, du må godta at det ikke kommer til å være massevis av oppføringer som er bra, etter min mening, og at det ikke vil være behov for å hoppe inn i åpen handel og administrere det. Her er hvordan strategien fungerer.1 T ake se på Månedlige og Ukentlige diagrammer. Leter etter trender på disse langsiktige diagrammer som har god fart i respektert retning. Nøyaktig som dette. VIKTIG SKRIFT AV TREND. Identifiser retningen av trendbjørn eller - tyr og gjør et notat for å bare se for oppføringer i retning av det trend for eksempel hvis det er en bullish trend, se etter kjøp.2 Zoom inn i Daily Chart og tegne en Fibonacci Retracement fra nåværende høy til nåværende lav eller omvendt. Her er hvordan å tegne en Fib Level for de som don t know.3 Se etter tilbaketrekk på den Daglige tidsrammen som nærmer seg 38 2, 50 0 eller 61 8 Fib Levels. usd cad daglig forex chart. If prisen går nær en av de tre nøkkelfibrene, vær forberedt på å lage en oppføring.4 Se etter Lysestake Entry etter at Fib Level er testet berørt av Price. As snart prisen berører en ukentlig Fib nivå, er du nå i vente på signalmodus Med andre ord, kriteriene har lined opp for deg for å gjøre en handel, nå er alt du trenger, signalet for å bekrefte din prognose. For denne strategien er signalet en momentum daglig strekk i retning av vår langsiktige trend. Et ideelt daglig signallys vil ha en hale som har testet gjennomboret gjennom Fib nivå, men deretter reversert tilbake til retningen av trend. test av fib level.5 Ta oppføringen Plasser din stopp og mål.6 th Vent så vinn eller tap. Bare som jeg viste deg i videoen over noen bransjer, og noen tap. Ikke prøv å styre handelen eller bli fancy, bare stole på strategien og la handelen er en vinner eller en taper Trading handler om matematikk en god strategi har vinnere og tapere, men i slutten av året vinner vinnerne taperen de vil i strategien hvis du følger den med disiplin. gutta likte å lære en av mine favoritt langsiktige strategier Vennligst legg igjen en kommentar med noen tilbakemelding hvis du planlegger å prøve strategien eller kommentaren hvis du hater strategien. Uansett vil jeg gjerne få tilbakemelding. Winners Edge Trading tilbyr en spesiell rabattert tilbud til vårt langsiktige handelssystem Lær om det her begrenset tid SPESIELL TILBUD. Nyt skriving og video s, men må gå over det igjen et par ganger som jeg er nybegynner og bruker langsiktig tid for knyttneveen Takk for informasjonen, de er hjelpsomme og spennende. Jeg t hink grunnen til at folk flest prøver å hodebunn er de blir lært å være redd for markedet av lærere som er handelssvikt Jeg er enig med Nathan, den næringsdrivende som er her på lang sikt, er en svinghandlerdata som kan brukes, målt i volumer i stedet for kuttene neste ting å komme forbi, er å la en lønnsom handel og ikke være så redd for et tap som du ikke klarer å maksimere fortjeneste. Et råd jeg vil gi hver handelsmann, lærer nok om Elliott Wave å skille forskjellen mellom motivbølger og korrigerende bølger, og når du ser fortellens fortegnstegn, vet du hva som mest sannsynlig kommer ut av det neste flytte det en retrace eller breakout, og hvor langt er det forventet å reise, så jeg kan sette profittmål uten å gjette arbeid og Jeg kan sette stopper som bare utløser når jeg har vist seg å være galt trading alle Tim. Nathan, hvordan håndterer du swaprenten med denne langsiktige strategien. Jeg handler på denne måten, men må ofte lukke en handel på grunn av overnatterswapene Hva megler bruker du Jeg ser etter megler med konkurransedyktige byttepriser, jeg vet at noen par har en positiv verdi, men jeg kan ikke vurdere at når man ser på de lengre trendene Takk, Tom. Thanks Nathan En fantastisk strategi Det er min favorittstrategi Mitt problem er Jeg mangler den nødvendige tålmodigheten, det må være lønnsomt. Du skrev Trading handler om matematikk. En god strategi har vinnere og tapere, men i slutten av året vinner vinnerne taperne. De vil i strategien, hvis du følger det med disiplin hvis jeg kan legge til og PATIENCE Flott oppskrift Svært oppmuntrende Jeg går definitivt tilbake til denne strategien i 2014. Utmerket strategi, jeg har latt etter en god, enkel langsiktig strategi, dette vil frigjøre tiden min og fremdeles tillat meg å være involvert i handel. Takk veldig mye. Takk for å lese, jeg er glad for at denne artikkelen kan tjene som et nyttig stykke informasjon for deg. Gi gjerne tilbake på nytt her senere, og gi oss beskjed om hvordan strategien din bruker disse lengre tidsrammer. Takk Louis, Jeg setter pris på at du tar deg tid til å lese og også legge igjen en kommentar. Gi meg beskjed om hvordan du bruker denne strategien. Hei Joe, takk for den gode kommentaren, jeg setter stor pris på deg å sette tid og krefter på å legge til verdi for dette innlegget med en flott , informativ kommentar Jeg tror ikke jeg noensinne har hørt noen legger grunnene til at du bruker det daglige diagrammet som du gjorde, og det er veldig interessant. Jeg vil gjerne lære mer om strategien din. Kanskje du kan skrive ut en fin forklaring på det som jeg gjorde i denne artikkelen, og vi kunne legge det inn på bloggen som gjestepost av dere. Jeg er sikker på at våre lesere vil gjerne ha ditt perspektiv. Han Nathan, jeg er enig med lengre tidsrammer og spesifikt dager, ikke timer, minutter eller uker Jeg selv selv avhenger dagdiagrammer, og disse er mine grunner 1 Spread spiser opp en stor del av en intradaghandel ofte 10 eller kanskje mer 2 Mekleren handler mot deg, han mister hvis du vinner, og han vinner hvis du mister dette er i fin utskrift av alle nye kontoer En handel skrivebord vil gi lavere spredninger, men vil aktivt få deg til å miste 3 dager er den naturlige tidsrammen for handel, hvor som timer eller minutter eller uker er vilkårlig enheter 4 Lys var alltid ment å være på dager fra den tidligste tiden i Japan, slik er de startet 5 dager betyr at du kan planlegge handler rolig. Jeg tror det er overbevisende grunner til å handle fra dagdiagrammer, så det er det jeg gjør Joe PS Hvis du er interessert, ser jeg bare etter trender og hopper på. Jeg bruker par som naturlig pleier å trend for lange avstander som Euro krysser blant annet EURNZD osv. Jeg bruker MA8 og MA12 Når MAs er begge stigende, og 8 er over 12, legger jeg en lang oppføring like over den siste high I-sporet langs MA8 til BE, så langs MA12 når den kommer opp, løfter jeg stoppet til under et stearinlys som tyder på at trenden kan ha avsluttet, for eksempel en stangstang mot min handel. Hvis det ikke er tatt ut, venter jeg på MA12 å hente opp og fortsette å etterlate motsatt av alt dette for shorts. Ingen fibrinnivåer brukt cessful. Thanks for dette har jeg prøvd dette noen på dly hrly diagrammer og hadde noen suksess, men trengte disse sl målnivåer å jobbe på dine langsiktige handler med dette systemet med råd utfallet down the road. Thanks for informasjonen, jeg planlegger å start nyttår med lengre tidsrammer, og jeg skulle bruke 4 timers diagrammer Men nå vil jeg se på ukentlige og daglige diagrammer more. YY NATHAN, GOOD ARTICLE. AS FAR AS LONG TERM VS KORTVARIG, Å VÆRE SUCCESFUL ER OM Å FINNE HVA Passer på din personlighet når jeg begynte å handle for et liv jeg trodde dagen handelsmenn var NUTS jeg trakk lang sikt og fikk killing opp 2 kontoer. Da jeg traff kortsiktige og fant det tilegnet min personlighet måte bedre nå jeg handelssystemer bruker 1HR, 15 min , 5 MIN og 5 PIP-RÅDBARER jeg ER DISKIPLINERT MEN IKKE EN PATIENTE ENDET ER DET SOM DU KAN VELGE OG VELGE NÅR DU HANDELER, MEN DU KAN TEGNERE DET DU ER. Skjønner gode ting Tracy Du er en god, ærlig Guy Sammenlignet med alle crapp der ute i Forex arena Vi setter pris på Du er glad i Kristus Gud. Hans Fabrice Som alltid, takk så mye for din tid og krefter på læring og din konstante takknemlighet betyr det mye for oss For meg er lysestaker definitivt en viktig del av å se nivåer En ting som taler volumer for meg er når det er gjentatte wicks av et lys som prøvde å pierce gjennom et visst prisnivå, men fortsatte å bli avvist Dette viser meg at prisen har gjort flere forsøk på å flytte til en høyere eller lavere pris, men fortsatte å bli presset tilbake av nivået Når dette skjer over dager og uker på disse lengre tidsrammer, vet jeg at dette er et stort, viktig nivå. Da ser jeg ut til å være par som med et annet nivå. For eksempel hvis det store horisontale nivået også tilsvarer en Fib fra en Nylig sving eller en nåværende trendlinje, som gir enda mer verdi til prisnivået. Når jeg tydelig identifiserer disse viktige nivåene, venter jeg bare på prishandling for å reagere på dem, og deretter forsøke å utnytte reaksjonen hvis det er en trendlinje og horisontal kombinasjon og prisrundinger ut rett på nivået og begynner å fortsette den langsiktige trenden, vil jeg absolutt være ute etter å ta denne trenden fortsettelseshandel fordi det er en stor sannsynlighet innføring og, viktigst, jeg har veldig stort nivå for å beskytte meg mot pris som går mot meg selv om det forsøker å sprette den andre veien og retest trendlinjenivåfib eller hva som helst For meg hjelper lysestaker meg til å se prisen best, men det betyr definitivt ikke at de er den eneste måten å handle profittabelt er det bare min personlige preferanse og du bør ha din egen preferanse too. Excellent og enkel strategi Vil være vedta denne one. Hi Nathan, For meg er dette gode ting med dyrebare tips og avices som å gå med lengre tidsrammer trend, hvor å sette stopp-tap og mål, unngår oppføring hvis hovednivået er for nært fra inngang, vil jeg definitivt sette den strategien i min handelsplan. Hva jeg elsker med deg og Casey er din ærlighet og gjennomsiktige ncy ikke bare viser vinnere, men tydelig sier og viser at vi vil miste også jeg er alltid overrasket over kvaliteten på artiklene dine og kunnskapen du allerede har i din unge alder Hvor bra vil du være på 30 eller 40 Bare ett veldig grunnleggende spørsmål hvordan definerer og anerkjenner du et hovednivå ser du alltid på stearinlys bare for å oppdage det. Takk så mye for all din innsats for å hjelpe oss med å handle med en kant. Han Zaheer, takk for at du leser og gir litt tilbakemelding. La meg ta opp dine spørsmål .1 Denne tappelinjen forekommer ganske ofte, omtrent 30 av tiden jeg sier, fordi ofte tider prisen beveger seg litt gjennom hovednivået før du reverserer tilbake for å respektere nivået.2 Jeg bruker vanligvis en risiko på 5 per handel, men hvis min handelsstyringsstrategi inkluderer potensielt å legge til handel, da vil jeg justere risikoen for å sikre at jeg ikke har risiko for mer enn 1 åpen på en gang.3 I denne strategien vil jeg ikke vanligvis legge til handel hvis det fortsetter i den større trenden retning, fordi målet mitt kommer til å være for kort til å bruke den metoden For å gjøre strategien så høy sannsynlighet som mulig, er jeg bare rettet mot studsen til neste hovednivå som normalt ikke kommer til å være langt nok unna for meg for å begynne å legge til posisjoner i min favør.4 Pipevinsten på sprettemetoden endres drastisk avhengig av paret og largenheten til svingen som du bruker fibr retracement på For eksempel, hvis swing er flere tusen pips som en massiv løp på GBP NZD avstanden mellom fibrene som direkte påvirker mitt stopp og mål, vil være mye forskjellig fra en 500 pip swing på EUR GBP. Hope ovenfor svarer dine spørsmål på riktig måte. Takk igjen for å lese og legge igjen en kommentar. Warren Buffett. Hvordan det virker. Step 1 Invest. To starte med denne strategien må du stille inn en ganske lang periode med investering 1 til 2 år, og muligens lenger. Vi er godt klar over at de som er vant til å åpne hundre transaksjoner ons en dag vil bli sjokkert av et slikt forslag. Men nettopp på grunn av sin entusiasme over intradaghandel, forlater de fleste av valutamarkedet ingenting. Den ideelle beløpet for en innledende investering er fra 1500 til 2000, avhengig av det valgte valutaparet, men hvis du ikke har denne muligheten, så vil PaxForex hjelpe deg med å komme i gang med en mer beskjeden investering. Steg 2 Strategy. In det neste trinnet vil vi utvikle en tilpasset investeringsplan for deg i henhold til dine økonomiske evner. I utgangspunktet bør du regelmessig, månedlig eller kvartalsvis, legg til et ekstra beløp til det grunnleggende som allerede er investert Du kan legge til ytterligere 10 eller flere for slike formål Summen kan variere som du ønsker, men det viktige her er regelmessighet av en ekstra investering. Dette vil tillate deg å kontinuerlig forbedre din vinnende posisjoner. Steg 3 Du vinneren. Hvorfor vil din posisjon være å vinne? Fordi de siste fem årene viser statistikken vår at i det lange løp nesten 100 av våre saker bruker vår handel strategi gir fortjeneste til våre kunder Du kan helt miste innskuddet ditt bare hvis en av valutaene vil falle helt. Et slikt kurs i hendelsen i den moderne økonomien er utrolig når det gjelder store forex-valutaer. Steg 1 Invest. For å starte med denne strategien må stille inn en ganske lang periode med investering 1 til 2 år og muligens lenger. Vi er godt klar over at de som er vant til å åpne hundre transaksjoner om dagen, vil bli sjokkert av et slikt forslag. Men nettopp på grunn av deres entusiasme over intradag trading de fleste av dem forlater forexmarkedet med ingenting Det ideelle beløpet for en innledende investering er fra 1500 til 2000, avhengig av det valgte valutaparet, men hvis du ikke har denne muligheten, vil PaxForex hjelpe deg med å komme i gang med en mer beskjeden investering. Trinn 2 Strategy. In det neste trinnet vil vi utvikle en tilpasset investeringsplan for deg i henhold til dine økonomiske evner. I utgangspunktet bør du regelmessig, månedlig eller kvartalsvis legge til en ekstra amoun t til det grunnleggende som allerede er investert Du kan legge til ytterligere 10 eller flere for slike formål Summen kan variere som du ønsker, men det viktige her er regelmessighet av en ekstra investering. Dette vil tillate deg å kontinuerlig forbedre dine vinnende stillinger. 3 Du vinner. Var vil din posisjon bli å vinne Fordi de siste fem årene viser statistikken vår at i det lange løp gir nesten 100 av våre saker ved hjelp av vår handelsstrategi fortjeneste til våre kunder. Du kan helt miste innskuddet ditt bare hvis en av valutaene vil falle fullstendig Et slikt kurs av hendelser i den moderne økonomien er utrolig når det gjelder store forex-valutaer. INNLEDNINGSPRØVER. Testimonials fra våre kunder.

No comments:

Post a Comment